top of page

Върховният съд каза "Да" на еднополовите бракове


Поздравления, Америка! Равенството на браковете вече е валидно за цялата страна. В петък, Върховният съд реши гейовете и лесбийките да имат правото да сключат брак в цялата държава.

Lady Gaga, която винаги е подкрепяла еднополовите бракове, сподели вълнението си в Twitter минути след съобщаването на новината: "Пътувала съм из цял свят и съм гледала старото и младото поколение в съгласие и във война. Чувствам се привилигерована да съм свидетел на това невероятно събитие! Вие никога не се предадохте, въпреки срама и страха. Въпреки болката, Време е да празнуваме! Гордея се с вас!".

Гага отдавна се бори за правата на ЛГБТ обществото. През 2012, тя каза: "Гей браковете ще се случат. Трябва да се случат!", в отговор на анти-гей коментарите на папа Бенедикт. "Не сме равни, ако не можем да се обичаме свободно. Мнението на папата за гейовете не е от значение за света. То значи нещо само за неговите последователи. Това не е мнението на всички религиозни хора.".

Вдъхновяващи неща, които Lady Gaga е казвала за равенството:

1. "Никога не е грешно да обичаш. Но винаги е грешно да мразиш!"

2. "Ако не защитаваме това, в което вярваме, скоро ще имаме толкова права, колкото има месото по костите ни."

3. "Казват, че тази страна е равна. Но... само понякога!"

4. "Красива съм по свой собствен начин, защото Бог не прави грешки. На правилния път съм, бейби, родена съм по този начин!"

5. "Казаха ми, че ако ида в Русия, ще ме арестуват, защото подкрепям хомосексуалните. Арестувай ме, Русия! Пет пари не давам. Вярвам, че мъжете и жените заслужават да се обичат наравно."

6. "Не сме на същото място, на което сме били преди 25 години."

7. "Ако това дразни някого, да си ходи. На грешното място сте. Ако с гей, вдигни високо глава и се гордей! Не се срамувай от това, че си човек!"


Акцент
Скорошни
bottom of page