top of page

Lady Gaga: "Джоан е моята мотивация"


Тя има над 63 милиона последователи в социалните мрежи, но с новия си албум, "Joanne", цели да се върне към времената, когато хората са комуникирали без дигитални бариери. 30-годишната носителка на няколко награди "Грами" мечтае да възобнови истинския контакт между хората, който днес е почти напълно изгубен.

"Постоянно си представям американската жена, седяща на една поляна с напитка в едната ръка и дете в другата, която през сълзи си казва: 'Не мога да повярвам, че Lady Gaga разбира как се чувствам'. Целта на албума е да задълбочи връзката между хората", разказва Гага за E! News.

"Истината е, че не желая нищо повече нито за себе си, нито за останалите, освен истински отношения и любов. Просто искам да съм по-близо до феновете си и, чрез музиката, да изградим връзка и те да ме приемат като своя сестра, своя приятелка".

Гага е усетила славата още на 22-годишна възраст и желанието й за сплотеност между хората се ражда от изолацията, която я превзема като изгряваща международна звезда. "Когато кариерата ти се движи като моята, е много трудно да влезеш в някой бар и да проведеш нормален разговор с някого, който да те приема като нормален човек".

Певицата успява да намери връзката, която търси, работейки по новия си проект. "Изградих невероятни приятелства с хората, с които създадох 'Joanne'. Те ми напомниха, че все още мога да имам това. Албумът ми помогна да се сближа с тях, след което заедно да създадем музика, която да продължава да ми помага да правя това и с други".

Има една много важна връзка за Lady Gaga, която вдъхновява темата на албума - тази с починалата й леля и сестра на баща й - Джоан Стефани Джерманота. Тя умира от лупус на 19-годишна възраст, 12 години преди раждането на Гага, чието рождено име е Стефани Джоан - инверсия на това на леля й, което още веднъж затвърждава близостта, която тя чувства към Джоан, въпреки че никога не са се срещали.

"Връзката ми с нея е била много силна през целия ми живот. Винаги съм се чудела каква е тази мистерия около нея - човек, който не съм виждала - същинско торнадо от любов и трагедия. Пазя всичките й вещи, които са останали след нея. Направила е дъска за шах, използвайки щипки за пране, създавала е изкуство. Плела е с баба ми. Била е сладко момиче, което е работело с ръцете си. Била е като красива движеща сила за семейство ми и след това се е превърнала в една угаснала светлина. Използвам факта, че не е успяла да изживее живота си като мотивация и искам да го направя в нейна чест".


Акцент
Скорошни
bottom of page