top of page

Какво вдъхнови Lady Gaga да напише "Joanne"?


След издаването на "Perfect Illusion" и обявяването на новия й албум, "Joanne", Lady Gaga все по-често присъства в медиите и социалните мрежи. В тази статия можете да намерите превод на ексклузивното й интервю за Yahoo.

За Джоан:

Това, което знам за нея е това, което е оставила след себе си - една голяма празнота и много тъга в семейството ми. Когато навърших 19 години, реших, че е време да блесна на клубната сцена в Ню Йорк като музикант и автор на песни. Именно Джоан и историята на семейството ми ме направи това, което съм днес, и ми даваше сила да продължа. Реших да живея живота си по начин, по който тя не е имала възможност.

За новото начало:

Не става въпрос за вниманието като "Ето ме, преди обличах странни костюми, но вече не". Уверявам ви, че и в бъдеще ще има странни костюми и интересни концерти, но сега ще върнем часовника до времето, в което реших, че искам да бъда известна и да живея живота си в името на Джоан.

За "провала" ARTPOP:

Болеше понякога. Не е приятно, когато се трудиш толкова много върху нещо, а хората му се подиграват или те обиждат за това, което си създал. Всъщност, не винаги всички ще харесват това, което правиш. Не може и не е правилно да си в този бизнес, защото много хора те харесват. Какъв ще е смисълът от влиянието, което имаш, ако се интересуваш единствено от любовта на хората. Когато създавам песните си, никога не се питам "Как да превърна това в нещо, което ще се хареса?".

За старото си амплоа:

Наистина се чувствам отговорна за някои абсурдни неща, които съм правела преди. Роклята от месо и да обърквам хората бяха нещо като запазената ми марка. Въпреки това, не мисля, че абсолютно всичко се е променило. Вероятно хората и сега си задават въпроси, виждайки ме без лудите дрехи, но се надявам, че ще спрат да питат "Защо?" и ще се вслушат в песните ми.

За новия албум:

Исках да работя с хора, които пишат страхотна музика. Изпитвам огромна любов към всички, които са част от проекта. Не сме комуникирали, чрез телефона. Прекарвали сме часове, дни, нощи в студиото. Беше едно невероятно изживяване, изпълнено с гениална страст и любов. Създадохме нещо, което е изцяло новаторско - нещо, което е поп, но в същото време е неподправено и променя играта. Просто обичаме да творим.

За дуета с Beck:

Много забавно денс парче, страхотна песен. Започнахме в Малибу. Мотаехме се един следобед, когато го попитах дали иска да отидем в студиото, където са всичките ни инструменти, и аз просто седнах на пианото, а той хвана една китара, която Марк ми подари. Така се роди един убийствен проект!

За Kevin Parker:

Нямах търпение да работя с него. Когато всички се събрахме заедно първия път, беше любов от пръв поглед.

За Josh Homme:

Той прекара толкова много време с нас. Страхотен е. Прекарвахме денонощия без да спим, работейки. Беше уникално! Мога да слушам как свири на китара с часове.

За Mark Ronson:

Огромен талант. Любимата ми част от съвместната ни работа е начина, по който ме вдъхновява, когато пея. Вокалите в албума са много откровени. Обожавам начина, по който той усеща гласа ми.

За Sinner's Prayer:

I’ve got a baby sister who looks just like me

And she wants nothing more than a man to please

Maybe she’s in too deep

Her love for him ain’t cheap

But it breaks just like a knockoff piece

Със Sinner's Prayer исках да се обърна към женската аудитория. Много се радвам, че вече, когато се разхождам по улиците, хората не гледат само тоалета ми и не чакат за снимка. Нямам търпение да срещна някой, който да ми каже "Благодаря ти, че написа 'Joanne'!". Това е целта ми. Искам да знам, че някой е разбрал музиката ми. Искам хората, които преди не са ме разбирали, да чуят какво имам да кажа за себе си в момента. Говоря с жените не, за да ги накарам да се разсърдят на гаджето си или баща си, а за да могат близките им да чуят песента и да си кажат "Сега те разбирам по-добре. Знам какво имаш предвид". С Марк много се чудехме как да се изразим така, че да сближим мъжете и жените и да ги накараме да се разбират.

За Grigio Girls:

Песента е за случаите, в които сме се събирали с приятелки на по чаша вино да си поплачем, защото Соня [директор мениджмънт на Haus of Gaga] има рак, а не искаме да плачем пред нея, тъй като тя е толкова силна и поддържа нас силни. Това беше главната идея, след това създадохме песен за това как момичетата се събират, за да се успокоят и да излеят всичко. Когато пускахме песента на хетеро и гей приятелите си от мъжки пол всички си казваха "Това е толкова вярно. Сега разбирам защо жените се държат така. Защо и аз да не мога да бъда grigio момиче?". Искаха да бъдат част от това така емоционално парти.


Акцент
Скорошни
bottom of page