top of page

Lady Gaga за трансформацията си в Графинята за American Horror Story


Lady Gaga е един от най-великите музиканти, които са живяли някога, но това не означава, че тя не е човек като нас. Всъщност, на първия си снимачен ден, пътувайки към снимачната площадка, тя повърнала в найлонен плик в своя Ролс Ройс и подарила торбичката на създателя на шоуто, Раян Мърфи.

"Повърнах в един плик, запазих го и го подарих на Мърфи", разказва Гага на прес-конференция в хотел "Кортез", "Той ме погледна и ми каза: "Мислиш си, че можеш да ме отвратиш? Не, не можеш.".

За Гага, която се въплъщава в ролята на жадна за кръв (буквално) графиня, сериалът отбелязва големият й старт в актьорството. Тя е част от група изключително талантливи актьори, сред които са Кати Бейтс и Анджела Басет, и тя самата казва, че се е подготвяла по цели денонощия преди да стъпи на снимачната площадка.

Когато новините гръмнаха и стана ясно каква ще е героинята на Гага, всички вярваха, че това е перфектната роля за нея. Модна икона, която управлява хотел? Би трябвало да е изключително лесно за мегазвездата, но тя признава, че, всъщност, няма толкова общи неща с безскрупулната графиня, колкото си мислите.

"Намирам го за забавно, че хората се чудят дали това е моята истинска същност. Би трябвало да е супер лесно да ида с русата си коса и да бъда груба към всички, да бъда кучка към всички. Но истината е, че това е голямо предизвикателство. Не е толкова лесно."

Гага разкрива, че Мърфи й е казал да бъде кучка, да бъде подла, да бъде сдържана, за да изгради образа на Елизабет, който гледаме всяка сряда. За да изглежда, че го прави искрено и без усилия, Гага е изучавала убийци като Норман Бейтс от "Психо" и Ханибал Лектър от "Мълчанието на агнетата", а освен това е изгледала всички епизоди на сериала на HBO, "Нещастният", който разказва за милионер, виновен за три убийства.

Но Гага споделя, че се чувства удобно в ролята и дори я нарича опасна, имайки предвид, че е започнала да мисли като нея и в ежедневието си. "Ако съм навън, в някой ресторант или минаваме покрай обикновени хора с колата, започвам да ги зяпам и се чудя дали са 'чисти'. Гледам ги и си мисля дали ще си струва, ако ги убия."

Образът на Графинята я преследва и в дома й и влияе на държанието й към своя годеник, актьора Тейлър Кини. "Доста е необичайно за него, защото понякога изобщо не ми дреме, защото на Графинята не би й пукало. Все пак, живее вече сто години, какво ли не е видяла.".

За така коментирания групов секс от първия епизод, Гага споделя, че е била изключително учудена, че не е имало проницаемост. "Не схващам. Ще се чукаме, ще ги убием, ще се целуваме и всичко свършва?" попитала Гага Мърфи, който й отговорил, че има време.

"Винаги съм се притеснявала, ако стана актриса и никой не ме гледа, мислейки, че е поредният пиар ход. 'О, тя става актриса! О, решила е да създаде своя модна марка! О, ще си прави звукозаписна компания! Супер!' Това очаквате. Време е да създам империя. Но, всъщност, това никога не ми е доставяло удоволствие и не съм се интересувала от подобни ходове. Не пълни душата ми. Искам просто да бъда приета сериозно като актриса."

"Другото, което искам, е да обичате и да ме харесвате заради истинското ми аз, а не заради образа, за който пишат, и който виждате. Графинята иска всички в хотела да я обичат, без значение дали е подла или не. Тя иска всички да са заедно и да я ценят заради истинската й същност."


Акцент
Скорошни
bottom of page